Program za cjeloviti razvoj djeteta


PROGRAM ZA CJELOVITI ODGOJ DJETETA
Općenito o projektu:
Nositelj: Udruga Iskra waldorfska inicijativa
Partneri na projektu:
Dječji vrtić Osijek
Dječji vrtić Vukovar 1
Waldorfska škola u Osijeku
Mala akademija umjetnosti Ernestinovo
OŠ Blage Zadre Vukovar

Projekt je sufinanciran sredstvima:
– Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike
– Ministarstvo znanosti i obrazovanja
– Grad Osijek
Razdoblje provedbe projekta: lipanj 2023. – lipanj 2026. godine
Cilj projekta:
Uspostavljanje sustavne kontinuirane podrške djeci, roditeljima, obiteljima i odgojno-obrazovnim djelatnicima u svrhu cjelovitog razvoja djece, prevencije senzornih, motoričkih, emocionalnih i socijalnih teškoća, prevencija socijalne isključenosti te jačanje kapaciteta djece u riziku i (potencijalno) darovite djece putem suvremenih pedagoških pristupa.
Ciljane skupine korisnika:
– djeca vrtićke, predškolske i rane osnovnoškolske dobi (3-10 godina) – djeca u riziku i darovita djeca
– roditelji i obitelji
– odgojno-obrazovni djelatnici
Aktivnosti:
– radionički program (radionice za djecu vrtićke dobi, za djecu predškolskog uzrasta te za djecu osnovnoškolske dobi)
– edukacijski ciklus za jačanje roditeljskih kompetencija
– edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika
– festival Obiteljskih igara
– učionica održivog razvoja
PROVEDENE AKTIVNOSTI
29. listopada 2024. godine – predavanje “Kako kod djece razvijati dobro, lijepo i istinito?”
Prof. Srđan Ferenčak održao je predavanje pod nazivom „Kako kod djece razvijati dobro, lijepo i istinito?“ koje je dio „Programa za cjeloviti razvoj djeteta“, pod pokroviteljstvom MRMSOSP. Sudionici su bili aktivni, a velik odaziv, čak 40-ak odgojno-obrazovnih djelatnika, pokazao je da Vukovar i Vukovarsko-srijemska županija itekako prepoznaju i žele suvremene pedagoške pristupe. Waldorfska pedagogija može ponuditi odgovore na aktualne potrebe djece i biti podrška u radu učitelja i odgojitelja.